BiblioLab: Taller Poe/Burton/Gorey a càrrec de Sandra Uve

Durant el curs 2018/2019 tornen els tallers BiblioLab a la Biblioteca Joan Triadú. I iniciem les activitats amb un taller d’il·lustració inspirat en els personatges dels escriptors Edgar Allan Poe i Edward Gorey i del cineasta Tim Burton, que s’ha vist influenciat clarament per aquests autors.

Es tracta d’un taller de dues hores d’il·lustració de personatges inspirats en l’univers d’aquests tres autors gòtics.

En el taller es donaran nocions bàsiques de dibuix figuratiu i de creació de personatges, es posaran a la pràctica les tècniques de dibuix al grafit i pintura a l’aquarel·la i es crearan textos descriptius per completar les il·lustracions.

Taller a càrrec de Sandra Uve, il·lustradora i escriptora, autora de diverses novel·les gràfiques i còmics.

Taller per a joves a partir de 17 anys i adults.

Places limitades. Per inscripcions poseu-vos en contacte amb la Biblioteca.

Dimarts, 2 d’octubre de 2018 a les 18:00 h. a la Biblioteca Joan Triadú de Vic.

Aquesta entrada s'ha publicat en Activitats, Tallers i etiquetada amb , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out /  Canvia )