Club de lectura en anglès: Tuesdays with Morrie de Mitch Albom

A la tertúlia del Club de lectura en anglès comentarem el llibre Tuesdays with Morrie de Mitch Albom.

Es tracta d’una novel·la biogràfica publicada el 1997. L’autor i protagonista visita cada dimarts a Morrie Schwartz, el seu antic professor d’universitat malalt d’Esclerosi Lateral Amiotròfica (ELA). A través de les converses que mantenen en aquestes visites en Mitch aprendrà l’autèntic sentit de la vida. Una novel·la senzilla i directa que ha commogut a milions de lectors durant més de 20 anys.

Les persones interessades en participar en aquest club de lectura ja podeu passar a recollir el llibre a la Biblioteca Joan Triadú.

Les sessions són conduïdes per  Laura Arumí.

Dimecres, 24 d’octubre de 2018 a les 20:00 h. a la Biblioteca Joan Triadú de Vic.

Aquesta entrada s'ha publicat en Activitats, Club de lectura en anglès i etiquetada amb , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out /  Canvia )