Fotopoemes a càrrec de CliCme, de nou a la Biblioteca de Vic

Després que l’edició de l’any passat tingués tan bons resultats, us oferim de nou el BiblioLab Fotopoemes un taller dedicat a la poesia visual i a càrrec de CliCme, petites experiències fotogràfiques.

Amb una sessió de tres hores descobrirem la relació entre les imatges i la paraula, explorarem el món de la poesia visual i els seus autors més importants i aprendrem tècniques de fotografia i composició visual.

Els participants crearan la seva pròpia poesia visual i cal que durant el taller portin:

• algun tipus de càmera fotogràfica digital amb la bateria ben carregada
  • una targeta de memòria buida
  • objectes personals diversos de mida petita i/o mitjana que es puguin utilitzar per fer les composicions.

Places limitades. Cal inscripció prèvia.

Podeu consultar alguns dels projectes que es van fer en aquest taller el curs passat a:

El taller BiblioLab Fotopoemes…en imatges

Dimarts, 23 d’octubre de 2018 a les 17:00 h. a la Biblioteca Joan Triadú de Vic.

Aquesta entrada s'ha publicat en Activitats, Tallers i etiquetada amb , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out /  Canvia )