La presentació de llibres El còlera de 1854 a Vic i Josep Subirana i Vila (1808-1870)… en imatges

Dijous, 27 de setembre a la Sala Romeu de la Biblioteca Joan Triadú hi va haver una doble presentació de llibres relacionats amb la història mèdica de Vic.

Els llibres són El còlera de 1854 a Vic segons el doctor Joaquim Salarich i Verdaguer i Josep Subirana i Vila (1808-1870) Farmacèutic i defensor de la llengua catalana.

L’acte va comptar amb la presència dels autors Ferran Sabaté i Casellas, Josep Maria Calbet i Camarasa i Elisenda Sabaté.

Aquesta entrada s'ha publicat en Notícies i etiquetada amb , , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out /  Canvia )