El taller Poe/Burton/Gorey… en imatges

El taller Poe/Burton/Gorey a càrrec de l’escriptora i il·lustradora Sandra Uve es va fer el passat dimarts 2 d’octubre a la Biblioteca de Vic. Aquest taller BiblioLab d’il·lustració estava centrat en l’estètica gòtica dels autors Edgar Allan Poe i Edward Gorey i del cineasta Tim Burton, clarament influenciat per aquests dos autors.

Els assistents van poder fer ús de tècniques artístiques com l’aquarel·la o el dibuix al grafit per fer les seves il·lustracions.

Sandra Uve és autora de diversos llibres i còmics com SuperMujeres, SuperInventoras i Hora Zulú entre d’altres.

Imatges del taller BiblioLab:

Aquesta entrada s'ha publicat en Notícies i etiquetada amb , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out /  Canvia )