Club de lectura en francès: Un long dimanche de fiançailles de Sébastien Japrisot

A la tertúlia de novembre comentarem el llibre Un long dimanche de fiançailles de Sébastien Japrisot.

Es tracta d’un drama romàntic situat durant la Primera Guerra Mundial. Matilde, la protagonista, incapaç de creure’s la mort del seu promès, abandonat al camp de batalla, decideix investigar-ne les circumstàncies. D’aquesta manera entra en contacte amb diversos testimonis i les seves experiències durant aquesta cruenta guerra, el que convertirà la novel·la en un relat profundament antibel·licista.

Aquesta novel·la va tenir una reeixida versió cinematogràfica. El paper de la protagonista va ser interpretat per l’actriu francesa Audrey Tautou i va obtenir diversos premis.

Dimecres, 7 de novembre de 2018 a les 18:45 h. a la Biblioteca Joan Triadú.

Les persones interessades en participar en aquest club de lectura, podeu passar a recollir el llibre a la Biblioteca.

Aquesta entrada s'ha publicat en Activitats, Club de lectura en francès i etiquetada amb , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out /  Canvia )