#LlegimSalutMental amplia el termini de participació

El concurs d’Instagram #LlegimSalutMental organitzat per les Biblioteques d’Osona amb motiu del Dia Mundial de la Salut Mental ha ampliat el termini de participació.

Ara podeu compartir les vostres fotografies amb llibres relacionats amb la salut mental fins el dia 14 d’octubre de 2018.

Recordeu que el premi són dues entrades per a un espectacle dels Teatrets d’Osona que s’entregaran a la persona premiada durant la trobada dels clubs de lectura de les Biblioteques d’Osona sobre el llibre La solitud dels nombres primers de Paolo Giordano que es farà a la Biblioteca Joan Triadú de Vic el dia 25 d’octubre a les 19:30 h.

Podeu consultar les bases a:

Les Biblioteques d’Osona amb el Dia Mundial de la Salut Mental 2018

Aquesta entrada s'ha publicat en La Salut Mental a les Biblioteques d'Osona, Salut mental i etiquetada amb , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out /  Canvia )