Club de lectura de novel·la històrica: 28 dies de David Safier

A la tertúlia del mes de novembre comentarem el llibre 28 dies de David Safier.

En aquesta ocasió ens situarem al Gueto de Varsovia l’any 1943 on Mina, la jove protagonista de 16 anys, intenta sobreviure i salvar a la seva família, d’origen jueu. Però en adonar-se que estan a punt de ser deportats, s’uneix a un grup de joves que vol organitzar la resistència contra els nazis. Una novel·la commovedora amb personatges ficticis basats en fets reals.

Dimarts, 13 de novembre de 2018 a les 18:30h.

Les persones interessades en participar en aquest club de lectura passeu a recollir el llibre a la Biblioteca Joan Triadú.

Les sessions són conduïdes per  Gemma Gil i Aris, historiadora i antropòloga.

Aquesta entrada s'ha publicat en Activitats, Club de lectura de novel·la històrica i etiquetada amb , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out /  Canvia )