Club de lectura de novel·la negra: La casa torcida d’Agatha Christie

A la trobada del mes de novembre del Club de lectura de novel·la negra comentarem el llibre La casa torcida d’Agatha Christie.

Publicada l’any 1949, era una de les preferides de l’autora, segons va explicar a la seva autobiografia.

L’argument gira entorn de l’assassinat del magnat Aristides Leònides, multimilionari i cap d’una gran família. Els sospitosos són els habitants de la curiosa mansió on viuen tres generacions de Leònides i cap d’ells amb una coartada creïble.

Una novel·la absorbent i amb un final que no deixa indiferent.

Les persones interessades a participar ja poden inscriure’s i passar a recollir el llibre per la Biblioteca.

Les sessions del Club de lectura de novel·la negra són conduïdes per Gemma Gil i Aris, antropòloga i historiadora.

Dimecres, 17 d’octubre de 2018 a les 19:00 h. a la Biblioteca Joan Triadú de Vic.

Aquesta entrada s'ha publicat en Activitats, Club de lectura de novel·la negra i etiquetada amb , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out /  Canvia )