Festival Protesta 2018

Aquest divendres torna a Vic el Festival Protesta, festival internacional de cinema de crítica social. Durant 10 dies, del 19 al 28 d’octubre, la ciutat s’omplirà de cinema de denúncia i activitats per reflexionar sobre com s’està transformant la societat i la seva capacitat crítica amb l’ús de les noves tecnologies, internet i xarxes socials.

El festival crearà, de nou, un espai per a la projecció, divulgació i difusió de cinema de crítica social amb una àmplia programació de llargmetratges, curtmetratges i activitats paral·leles relacionades amb la temàtica en diferents llocs de la ciutat de Vic.

En l’edició 2018, el Festival Protesta ha programat 55 projeccions: 15 llargmetratges (9 estrenes a Catalunya, 6 de les quals també a l’Estat) i 40 curtmetratges (12 de la Selecció Oficial i 28 de la Selecció No Competitiva).

El Festival Protesta proposa, per primera vegada, una programació paritària de pel·lícules, amb 8 pel·lícules dirigides per dones i 7 per homes. A més, hi ha programades sessions a Tona, Manresa i Barcelona.

Durant els dies del Festival, a la Biblioteca Joan Triadú de Vic trobareu una mostra de documents relacionats amb els temes que es tracten a la sisena edició del Festival Protesta.

Podeu consultar la programació a: Festival Protesta 2018

Aquesta entrada s'ha publicat en Notícies i etiquetada amb , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out /  Canvia )