Mostra Bio a la Biblioteca Joan Triadú de Vic

Del 20 al 28 d’octubre de 2018 se celebra la Setmana Bio per a l’alimentació ecològica, una setmana per conèixer la producció i l’alimentació ecològiques. És un esdeveniment en el que es celebraran tot un conjunt d’activitats per tot el territori català, amb l’objectiu comú de promocionar i donar a conèixer la producció i alimentació ecològiques entre la població. Entre elles trobareu visites a pagesos, ramaders i elaboradors de productes ecològics, activitats a comerços i punts de venta (presentacions, tastos, promocions…), tallers i xerrades per a la divulgació i activitats a escoles i restaurants.

Més informació i detall de les activitats previstes a: Setmana Bio

Durant aquests dies podeu trobar a la Biblioteca Joan Triadú una mostra de llibres que tracten el tema de l’alimentació ecològica:

Aquesta entrada s'ha publicat en Notícies i etiquetada amb , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out /  Canvia )