Club de lectura en anglès: Reservoir 13 de Jon McGregor

A la tertúlia del Club de lectura en anglès del mes de novembre comentarem el llibre Reservoir 13 de Jon McGregor.

Una novel·la sobre la desaparició d’una adolescent la nit de cap d’Any en un petit poblet prop de Manchester. El poble es bolca en la recerca però aquest és un cas que quedarà sense resoldre.

La trama reflecteix com afecta aquest succés als habitants del poble i les persones involucrades en la investigació i cada capítol suposa un any més sense resoldre el misteri i com aquest fet condiciona el dia a dia en les seves vides.

Reservoir 13 de Jon McGregor ha estat guardonat amb el Costa Novel Award 2017 i ha estat finalista al Goldsmiths Prize i candidat per al prestigiós Man Booker Prize 2017, entre altres.

Les persones interessades en participar en aquest club de lectura ja podeu passar a recollir el llibre a la Biblioteca Joan Triadú.

Les sessions són conduïdes per  Laura Arumí.

Dimecres, 28 de novembre de 2018 a les 20:00 h. a la Biblioteca Joan Triadú de Vic.

Aquesta entrada s'ha publicat en Activitats, Club de lectura en anglès i etiquetada amb , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out /  Canvia )