Exposició: Raimon Panikkar. Viure l’aventura intercultural

Amb motiu del centenari del naixement de Raimon Panikkar (Barcelona, 1918 – Tavertet, 2010), us oferim aquesta exposició que l’Espai Avinyó (Ajuntament de Barcelona) ha organitzat.

Una exposició centrada en la seva vocació intercultural, plurilingüe i transdisciplinar i que ha estat promoguda per la Institució de les Lletres Catalanes.

Aquesta mostra s’emmarca en els actes organitzats a la ciutat de Vic amb motiu del programa Confessions religioses en diàleg que es farà del 2 de novembre al 16 de desembre de 2018.

Nascut en una família indocatalana de la Barcelona de fa un segle, Panikkar va sentir-se alhora fill d’Orient i d’Occident, va defensar la diversitat cultural i lingüística com una riquesa que cal fomentar, va criticar la tecnocràcia i va demanar una transformació radical de la nostra manera d’entendre el món. Va relacionar-se amb molts dels grans noms de la filosofia, la ciència, la religió i les humanitats i va desplegar una intensa activitat com a professor i conferenciant que el va portar als cinc continents.

A la Biblioteca Joan Triadú de Vic del 22 de novembre al 16 de desembre de 2018.

Inauguració de l’exposició dijous 22 de novembre de 2018 a les 19:00 h.

Aquesta entrada s'ha publicat en Activitats, Exposicions i etiquetada amb , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out /  Canvia )