El Club de lectura de Salut mental 2018… en imatges

El passat dijous 25 d’octubre de 2018 hi va haver la trobada dels Clubs de lectura de les Biblioteques d’Osona a la Biblioteca Joan Triadú de Vic. El llibre escollit aquest any ha estat La solitud dels nombres primers de Paolo Giordano.

Emmarcat en els actes que s’han organitzat durant el mes d’octubre per commemorar el Dia mundial de la Salut mental, el Club de Lectura de Salut Mental és una activitat ja clàssica que es fa des de l’any 2010.

Aquest any, Biel Barnils, poeta i escriptor i Susana Montalban, psicòloga de la Llar-Residència de Salut Mental de Manlleu han estat els encarregats de moderar la sessió, acompanyats d’una pacient experta.

En aquesta trobada també es va fer l’acte d’entrega del val per les entrades dels Teatrets d’Osona a Vicenç Jufré, guanyador del Concurs d’Instagram #llegimsalutmental organitzat per les Biblioteques d’Osona.

Aquesta entrada s'ha publicat en La Salut Mental a les Biblioteques d'Osona, Salut mental i etiquetada amb , , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out /  Canvia )