Club de lectura De casa al Club: Color de llet de Nell Leyshon

La pròxima trobada del club de lectura De casa al club comentarem el llibre Color de llet de Nell Leyshon.

Sessió a càrrec de Rosa M. López.

Dimarts, 27 de novembre de 2018 a les 20:00 h.

Aquesta entrada s'ha publicat en Activitats, Club de lectura "De Casa al Club" i etiquetada amb , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

3 respostes a Club de lectura De casa al Club: Color de llet de Nell Leyshon

1. angelina ha dit:

L’he acabat en dos dies (4 hores) sensacions varies. Innocència, voluntat, honestedat, capacitat, reflexió ,abús, pecat, , amargor. I finalment, m’ha deixat una gran tristesa que costarà de pair.
    Prefereix la doble condemna (mort), que la separació del seu fill, única cosa que és seva de veritat.
    Molt bona lectura, absenta de majúscules, la seva vida ha estat minúscula

2. matilde urbach ha dit:

Angelinaaaaaaa,passa pas res, però sàpigues que m’acabes d’esguerrar el final! 🙂

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out /  Canvia )