Exposició: Moments d’espiritualitats

Exposició de fotografies Moments d’espiritualitats i presentació del calendari 2019 del Casal Claret.

Aquesta mostra s’emmarca en els actes organitzats a la ciutat de Vic amb motiu del programa Confessions religioses en diàleg que es farà del 2 de novembre al 16 de desembre de 2018.

Inauguració de l’exposició i presentació del calendari dimarts, 6 de novembre a les 20:00 h.

Del 2 al 19 de novembre de 2018 a la Biblioteca Joan Triadú de Vic (Espai Romeu).

Aquesta entrada s'ha publicat en Activitats, Exposicions i etiquetada amb , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.