Fira de la muntanya 2018

Aquest cap de setmana hi haurà, al recinte firal El Sucre de Vic, una nova edició de la Fira de la muntanya de Vic.

Una fira on els amants de la natura, l’esquí i els esports de muntanya podran trobar tot el que necessiten per practicar les seves activitats de lleure preferides. Enguany hi haurà com a novetat una zona destinada a campers i també un espai per a bicicletes elèctriques.

Hi ha un munt d’activitats previstes durant els dies que durarà la fira i, a més a més, s’inclou la Fira del llibre de muntanya on diverses editorials i llibreries especialitzades en viatges, excursionisme i esports exposaran les seves propostes i novetats.

El bibliobús Guilleries tindrà, un any més, parada a la Fira de la Muntanya durant aquest cap de setmana.

Podeu consultar les activitats previstes a: Fira de la muntanya

Aquesta entrada s'ha publicat en Notícies i etiquetada amb , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out /  Canvia )