Club de lectura en francès: Pas pleurer de Lydie Salvayre

A la tertúlia del mes de desembre comentarem el llibre Pas pleurer de Lydie Salvayre.

Guardonada amb el premi Goncourt 2014, l’autora francesa filla d’exiliats republicans narra la història de la Montse, un personatge inspirat en la seva mare que explica la seva participació en la revolució llibertària que hi va haver l’any 1936 a Espanya i que va acabar esclafada pel cop d’estat franquista i la posterior Guerra Civil.

Aquesta novel·la ha estat traduïda a 20 idiomes.

Dimecres, 5 de desembre de 2018 a les 18:45 h. a la Biblioteca Joan Triadú.

Les persones interessades en participar en aquest club de lectura, podeu passar a recollir el llibre a la Biblioteca.

Aquesta entrada s'ha publicat en Activitats, Club de lectura en francès i etiquetada amb , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out /  Canvia )