Club de lectura de novel·la històrica: Nueva York d’Edward Rutherfurd

A la tertúlia del mes de desembre comentarem el llibre Nueva York d’Edward Rutherfurd.

Una apassionant novel·la que abarca 400 anys d’història de la ciutat, des de l’època precolonial fins els atemptats de 11 de Setembre de 2001.

Com que es tracta d’una novel·la molt extensa, gairebé 1000 pàgines, la primera part es comentarà el mes de desembre i la segona part a la tertúlia del mes de gener.

Dimarts, 11 de desembre de 2018 a les 18:30h.

Les persones interessades en participar en aquest club de lectura passeu a recollir el llibre a la Biblioteca Joan Triadú.

Les sessions són conduïdes per  Gemma Gil i Aris, historiadora i antropòloga.

Aquesta entrada s'ha publicat en Activitats, Club de lectura de novel·la històrica i etiquetada amb , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out /  Canvia )