Club de lectura Dones i literatura: La vídua de Fiona Barton

A la trobada del club de lectura Dones i literatura del mes de desembre comentarem el llibre La vídua de Fiona Barton.

Aquesta vegada llegirem un thriller psicològic que té com a protagonista Jean Taylor, el marit de la qual acaba de morir de manera sobtada. Uns anys abans el seu marit va estar acusat d’un crim terrible del qual va ser declarat no culpable, tot i que el crim va quedar sense resoldre.

En aquesta novel·la coneixerem les diverses versions de la història a través de tres narradors:  la vídua, aprofundint en el seu paper d’esposa abnegada i els dubtes sobre el que sabia i el que no sobre la culpabilitat o innocència del seu marit, el policia encarregat d’investigar el cas i una periodista de successos interessada en saber què va passar.

Les sessions del club de lectura Dones i literatura són conduïdes per  Gemma Gil i Aris, historiadora i antropòloga.

Les persones interessades en participar en aquest club de lectura ja poden recollir el llibre a la Biblioteca Joan Triadú de Vic.

Dijous, 13 de desembre de 2018 a les 18:30h.

Aquesta entrada s'ha publicat en Activitats, Club de lectura Dones i Literatura i etiquetada amb , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out /  Canvia )