Presentació del poemari Locura para el alma… en imatges

El passat dimecres 14 de novembre hi va haver la presentació del llibre de poemes de Blanca Jovaní, Locura para el alma, a la Biblioteca Joan Triadú de Vic. L’autora va estar acompanyada de Sergi Oliva, llicenciat en Filologia hispànica i autor de diversos llibres, entre ells alguns poemaris, que es va fer càrrec de la presentació de l’acte i del poeta Joan Palau, guardonat amb el premi de poesia Gat literari 2017 i autor del llibre Detalls, que va recitar alguns poemes de Blanca Jovaní.

Aquesta entrada s'ha publicat en Notícies i etiquetada amb , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out /  Canvia )