Vic, ciutat cuidadora

S’ha engegat la tercera edició del projecte Vic, Ciutat Cuidadora Viure amb sentit, dignitat i suporta al final de la vida. Es tracta d’un projecte que té per objectius millorar les actituds socials i culturals envers una malaltia avançada i el final de la vida i promoure el suport social i la qualitat de vida a les persones que ho pateixen.

Amb aquest projecte la ciutat de Vic vol ser un referent en l’atenció a les persones amb major vulnerabilitat i per això ha implicat a les organitzacions i entitats de la ciutat per organitzar activitats culturals, socials i formatives en aquest àmbit.

Durant l’edició 2018-2019, que s’ha iniciat el mes d’octubre i que s’allargarà fins el mes de juny, la Biblioteca Joan Triadú hi té prevista una hora del conte (març de 2019).

Programa Vic Ciutat Cuidadora 2018/19

Podeu consultar més informació del projecte a: Vic Ciutat Cuidadora

Aquesta entrada s'ha publicat en Notícies i etiquetada amb . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out /  Canvia )