Club de lectura de novel·la negra: La rubia de hormigón de Michael Connelly

A la trobada del mes de novembre del Club de lectura de novel·la negra comentarem el llibre La rubia de hormigón de Micheal Connelly.

Es tracta de la tercera novel·la de la saga protagonitzada per Hieronymus “Harry” Bosch, detectiu del Departament de Policia de Los Ángeles que s’enfronta a un judici per haver  mort al principal sospitós de ser un assassí en sèrie, Norman Church.

Les persones interessades a participar ja poden inscriure’s i passar a recollir el llibre per la Biblioteca.

Les sessions del Club de lectura de novel·la negra són conduïdes per Gemma Gil i Aris, antropòloga i historiadora.

Dimecres, 19 de desembre de 2o18 a les 19:00 h. a la Biblioteca Joan Triadú de Vic.

Aquesta entrada s'ha publicat en Activitats, Club de lectura de novel·la negra i etiquetada amb , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out /  Canvia )