Club de lectura en anglès: The heart is a lonely hunter de Carson McCullers

La pròxima tertúlia del Club de lectura en anglès no serà fins el mes de gener de 2019 i comentarem el llibre The heart is a lonely hunter de Carson McCullers.

Publicada l’any 1940, es va convertir en un fenomen literari des del primer moment i és una de les obres més rellevants de la literatura nord-americana del s.XX.

The heart is a lonely hunter està ambientada en un petit poblet del sud dels Estats Units i narra la història de John Singer, un sord-mut solitari que fa de confident dels problemes de la gent que l’envolta i això fa que els ajudi a canviar les seves vides. Una novel·la commovedora que parla sobre la solitud, la incomprensió i la recerca de l’amor.

Les persones interessades en participar en aquest club de lectura ja podeu passar a recollir el llibre a la Biblioteca Joan Triadú.

Les sessions són conduïdes per  Laura Arumí.

Dimecres, 23 de gener de 2019 a les 20:00 h. a la Biblioteca Joan Triadú de Vic.

Aquesta entrada s'ha publicat en Activitats, Club de lectura en anglès i etiquetada amb , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out /  Canvia )