Exposició de llibres: Humanitats en transició

Amb motiu del cicle Humanitats en transició que ha engegat la Universitat de Vic amb la col·laboració de diverses entitats de Vic i Manresa, us oferim aquesta mostra de llibres.

Les humanitats han esdevingut imprescindibles en una societat abocada a les ciències i la tecnologia. Les activitats programades des del mes d’octubre i fins a finals d’any pretenen mostrar com les ciències humanes poden enriquir altres branques del coneixement.

La Biblioteca Joan Triadú de Vic col·labora en aquest cicle amb l’exposició d’una selecció de llibres que tracten la importància de les humanitats en el món actual.

Aquesta entrada s'ha publicat en Notícies i etiquetada amb , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.