Club de lectura de novel·la històrica: Nueva York d’Edward Rutherfurd (segona part)

A la tertúlia del mes de gener comentarem el llibre Nueva York d’Edward Rutherfurd.

Una apassionant novel·la que abarca 400 anys d’història de la ciutat, des de l’època precolonial fins els atemptats de 11 de Setembre de 2001.

Es tracta de la segona sessió dedicada a aquest extens llibre.

Dimarts, 8 de gener de 2019 a les 18:30h.

Les persones interessades en participar en aquest club de lectura passeu a recollir el llibre a la Biblioteca Joan Triadú.

Les sessions són conduïdes per  Gemma Gil i Aris, historiadora i antropòloga.

Aquesta entrada s'ha publicat en Activitats, Club de lectura d'història, Club de lectura de novel·la històrica i etiquetada amb , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.