Presentació del llibre: El meu caminar d’Ana Cecilia Altamirano Román

La Biblioteca Joan Triadú de Vic us convida a la presentació del llibre de poemes El meu caminar d’Ana Cecilia Altamirano Román publicat a l’editorial El Círculo Rojo.

L’autora és mestra d’educació infantil, ha cursat un Màster Universitari en Educació inclusiva – Atenció a la diversitat de la UVIC, també és poeta i ha escrit diversos contes per a infants.

Dijous, 20 de desembre de 2018 a les 18:30 h. a la Biblioteca Joan Triadú de Vic (Sala Josep Romeu)

Aquesta entrada s'ha publicat en Activitats, Presentacions de llibres i etiquetada amb , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.