Club de lectura Dones i literatura: Un pensament de sal, un pessic de pebre de Montserrat Roig

Per la primera trobada de l’any del Club de lectura Dones i literatura llegirem el llibre Un pensament de sal, un pessic de pebre de Montserrat Roig.

Es tracta d’un recull d’articles publicats al diari Avui des del mes de setembre de 1990 i fins el novembre de 1991, tot just dos dies abans de la mort de l’autora.

Els articles parlen de temes molt diversos com la condició humana, feminisme, la guerra, el poder, el periodisme i l’escriptura… el món vist des de la perspectiva de Montserrat Roig amb una qualitat literària i profunditat extraordinàries.

Les sessions del club de lectura Dones i literatura són conduïdes per  Gemma Gil i Aris, historiadora i antropòloga.

Les persones interessades en participar en aquest club de lectura ja poden recollir el llibre a la Biblioteca Joan Triadú de Vic.

Dijous, 10 de gener de 2019 a les 18:30 h.

Aquesta entrada s'ha publicat en Activitats, Club de lectura Dones i Literatura i etiquetada amb , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.