Club de lectura de novel·la negra: Lobos de Donato Carrisi

A la trobada del mes de gener del Club de lectura de novel·la negra comentarem el llibre Lobos de Donato Carrisi.

Lobos està protagonitzat per Goran Gavila i el seu equip d’homicidis que estan immersos en una investigació a contrarrellotge per aturar a un psicòpata assassí responsable de la mort de cinc nenes. Per aconseguir-ho compten amb l’ajuda de la investigadora especialitzada en desaparicions infantils, Mila Vasquez.

Un thriller addictiu amb girs inesperats i personatges amb molts secrets que, amb gairebé 500 pàgines, és impossible parar de llegir.

Les persones interessades a participar ja poden inscriure’s i passar a recollir el llibre per la Biblioteca.

Les sessions del Club de lectura de novel·la negra són conduïdes per Gemma Gil i Aris, antropòloga i historiadora.

Dimecres, 16 de gener de 2019 a les 19:00 h. a la Biblioteca Joan Triadú de Vic.

Aquesta entrada s'ha publicat en Activitats, Club de lectura de novel·la negra i etiquetada amb , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.