Club de lectura de novel·la històrica: Els setze arbres del Somme de Lars Mytting

A la tertúlia del mes de febrer comentarem el llibre Els setze arbres del Somme  de Lars Mytting.

Una novel·la que recorre la història més convulsa d’Europa protagonitzada pel jove Edvard, un granger noruec que viu amb el seu avi perquè es va quedar orfe quan tenia tres anys.

Quan mor l’avi decideix investigar les estranyes circumstàncies de la mort dels seus pares, fet que suposarà recórrer la història familiar al llarg de tres generacions, una història profundament marcada pels esdeveniments més cruels de l’Europa del s. XX.

Dimarts, 12 de febrer de 2019 a les 18:30h.

Les persones interessades en participar en aquest club de lectura passeu a recollir el llibre a la Biblioteca Joan Triadú.

Les sessions són conduïdes per  Gemma Gil i Aris, historiadora i antropòloga.

Aquesta entrada s'ha publicat en Activitats, Club de lectura de novel·la històrica i etiquetada amb , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.