Club de lectura en francès: Babylon de Yasmina Reza

A la tertúlia del mes de febrer comentarem el llibre Babylon de Yasmina Reza.

A Babylon la protagonista, Elisabeth, fa una festa per fugir de la monotonia i del seu avorriment vital. Uns fets tràgics que passaran després d’aquesta festa faran canviar la seva vida i la tranquil·litat que la consumia. Es tracta d’una tragicomèdia amb tocs de novel·la policíaca i d’humor negre escrita per una des les autores franceses contemporànies de més prestigi, Yasmina Reza i molt coneguda, especialment com a autora de teatre.

Dimecres, 6 de febrer de 2019 a les 18:45 h. a la Biblioteca Joan Triadú.

Les persones interessades en participar en aquest club de lectura, podeu passar a recollir el llibre a la Biblioteca.

Aquesta entrada s'ha publicat en Activitats, Club de lectura en francès i etiquetada amb , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.