Club de lectura Dones i literatura: La voz de los árboles de Tracy Chevalier

A la  trobada del Club de lectura Dones i literatura del mes de febrer llegirem el llibre La voz de los árboles de Tracy Chevalier.

Chevalier es va donar a conèixer internacionalment amb la novel·la La noia de la perla l’any 1999 basada en el quadre de Johannes Veermer.

El llibre escollit pel club de lectura és La voz de los árboles, centrada en una família de pioners dels Estats Units, els Goodenough, que s’estableixen a una zona de pantans d’Ohio en una època on, si plantaves cinquanta arbres fruiters i al cap de cinc anys continuaves allí, passaves a ser el propietari del terreny. La relació tempestuosa del matrimoni Goodenough, la duríssima vida dels pioners i el seu amor pels arbres i especialment les pomeres són alguns dels temes que tracta el llibre.

Les sessions del club de lectura Dones i literatura són conduïdes per  Gemma Gil i Aris, historiadora i antropòloga.

Les persones interessades en participar en aquest club de lectura ja poden recollir el llibre a la Biblioteca Joan Triadú de Vic.

Dijous, 14 de febrer de 2019 a les 18:30 h.

Aquesta entrada s'ha publicat en Activitats, Club de lectura Dones i Literatura i etiquetada amb , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out /  Canvia )