Presentació dels noms finalistes per a la nova biblioteca de Vic

El pròxim divendres 18 de gener de 2019 es farà, a les 20:00 h. l’acte de presentació dels cinc noms finalistes per a la nova biblioteca que es construirà a Vic. Un cop presentats ja es podrà votar a través d’una plataforma de participació ciutadana quin serà el nom definitiu per a la nova biblioteca.

A més a més, durant aquest acte es farà el sorteig de 10 lots de llibres valorats en 100 euros cada un entre les persones que durant els últims dos anys han proposat els noms.

Divendres, 18 de gener de 2019 a les 20:00 h. a l’Espai ETC (Pg Generalitat, 46) de Vic.

Aquesta entrada s'ha publicat en Notícies i etiquetada amb , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.