Club de lectura de novel·la negra: El inocente de Harlan Coben

A la trobada del mes de febrer del Club de lectura de novel·la negra comentarem el llibre El inocente de Harlan Coben

Publicat l’any 2005, El inocente té per protagonista a Matt Hunter, que després de passar uns anys a la presó per matar accidentalment a una persona en una baralla, finalment viu un moment dolç a la seva vida. Aquesta felicitat tindrà els dies comptats després de rebre una trucada des del mòbil de la seva dona Olivia.

Harlan Coben és un autor nord-americà que ha aconseguit els principals premis del gènere policíac i les seves novel·les es caracteritzen per estar protagonitzades per persones normals i corrents que estan en el lloc equivocat en el moment equivocat. Per aquest motiu el lector s’identifica molt ràpidament amb els personatges i s’enganxen a la trama.

Les persones interessades a participar ja poden inscriure’s i passar a recollir el llibre per la Biblioteca.

Les sessions del Club de lectura de novel·la negra són conduïdes per Gemma Gil i Aris, antropòloga i historiadora.

Dimecres, 20 de febrer de 2019 a les 19:00 h. a la Biblioteca Joan Triadú de Vic.

Aquesta entrada s'ha publicat en Activitats, Club de lectura de novel·la negra i etiquetada amb , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out /  Canvia )