Decideix el nom de la Nova Biblioteca de Vic

Fins el dia 15 de març estarà oberta a la participació ciutadana la plataforma digital per decidir el nom de la Nova Biblioteca de Vic.

La presentació es va fer ahir, a l’espai ETC de Vic on, a més a més, es va fer el sorteig de lots de llibres valorats amb 100 euros entre les persones que durant els últims dos anys han proposat algun nom per a la nova biblioteca.

Com serà la Nova Biblioteca de Vic?

Les cinc propostes de nom finalistes

Durant dos anys un miler de persones han proposat un nom per a la Nova Biblioteca de Vic. Les propostes amb més coincidències han estat:

Tens més de 16 anys i estàs empadronat/da a Vic? Escull la proposta que més t’agradi

Pots registrar-te i votar a Decidim-Vic del 18 de gener fins al 15 de març. En cas de no disposar d’internet o no tenir correu electrònic, imprescindible per poder participar, et pots adreçar a la Biblioteca Joan Triadú o a qualsevol dels Centres Civics de Vic i allà et facilitaran el vot.

El diumenge 17 de març s’anunciarà la proposta guanyadora en un acte al solar de la Nova Biblioteca de Vic i a través de la plataforma de participació.

Aquesta entrada s'ha publicat en Notícies i etiquetada amb , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out /  Canvia )