Club de lectura en anglès: Anything is possible d’Elizabeth Strout

A la trobada del club de lectura en anglès comentarem el llibre Anything is possible d’Elizabeth Strout.

Es tracta d’una col·lecció de contes que poden llegir-se com una novel·la amb l’estil propi de la seva autora, Elizabeth Strout, guardonada amb el premi Pulitzer l’any 2009. En en llibre que ens ocupa, Anthing is possible, els protagonistes són els habitants de la petita comunitat nord-americana d’Amgash (Illinois) i les seves petites alegries i misèries que serveixen a l’autora per mostrar un ampli ventall d’emocions humanes, que tan bé sap descriure. En un dels contes, la protagonista és Lucy Barton, protagonista d’una altra novel·la d’Elizabeth Strout, Em dic Lucy Barton.

Les persones interessades en participar en aquest club de lectura ja podeu passar a recollir el llibre a la Biblioteca Joan Triadú.

Les sessions són conduïdes per  Laura Arumí.

Dimecres, 27 de febrer de 2019 a les 20:00 h. a la Biblioteca Joan Triadú de Vic.

Aquesta entrada s'ha publicat en Activitats, Club de lectura en anglès i etiquetada amb , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.