Club de lectura en francès: Un barrage contre le Pacifique de Marguerite Duras

A la tertúlia del mes de març comentarem el llibre Un barrage contre le Pacifique de Marguerite Duras.

Inspirada en la vida de l’autora, la novel·la relata la història d’una família francesa de l’antiga Indoxina on l’interès principal de la mare és casar la seva filla Suzanne amb un noi de família rica per poder, així, fer front als seus deutes.

Dimecres, 6 de març de 2019 a les 18:45 h. a la Biblioteca Joan Triadú.

Les persones interessades en participar en aquest club de lectura, podeu passar a recollir el llibre a la Biblioteca.

Aquesta entrada s'ha publicat en Activitats, Club de lectura en francès i etiquetada amb , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.