Club de lectura de novel·la històrica: L’última emperadriu d’Anchee Min

A la tertúlia del mes de març comentarem el llibre L’última emperadriu  d’Anchee Min.

Viatjarem a la Xina del segle XIX, a l’època de decadència de l’imperi xinès. En un moment molt convuls, després de la mort de l’Emperador, l’emperadriu Orquídia assumirà la tasca del seu marit i es convertirà en una intel·ligent i hàbil governant. Un retrat documentat, íntim i humà d’una líder que va sacrificar tot el que tenia per protegir els que estimava i per defensar un imperi que estava ferit de mort.

Aquest llibre és la continuació de la novel·la La ciutat prohibida on la protagonista surt de la pobresa més absoluta i passa a viure al Palau Imperial per ser una de les concubines de l’emperador que, finalment, s’acabarà convertint en la seu marit.

Dimarts, 12 de març de 2019 a les 18:30 h.

Les persones interessades en participar en aquest club de lectura passeu a recollir el llibre a la Biblioteca Joan Triadú.

Les sessions són conduïdes per  Gemma Gil i Aris, historiadora i antropòloga.

Aquesta entrada s'ha publicat en Activitats, Club de lectura de novel·la històrica i etiquetada amb , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.