Nou servei de préstec de tauletes tàctils

La Biblioteca Joan Triadú de Vic ha rebut tres tauletes tàctils per posar a disposició dels usuaris. Amb l’objectiu d’ampliar el coneixement de les tecnologies mòbils i reduir l’escletxa digital, la Diputació de Barcelona ha proporcionat més de 500 tauletes tàctils a totes les biblioteques de la Xarxa de Biblioteques Municipals de la Diputació de Barcelona.

Per fer-ne ús, cal dirigir-se al taulell de préstec amb el carnet de la Biblioteca i identificar-se amb el D.N.I. o el Passaport. Les tauletes són per ús a dins del recinte de la Biblioteca i per a temps limitat (una hora) i l’ús dependrà, sempre, de la seva disponibilitat.

Més info: Biblioteca Virtual. Tauletes per afavorir l’ús de dispositius mòbils entre els usuaris de les biblioteques

Aquesta entrada s'ha publicat en Notícies i etiquetada amb , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.