Club de lectura de novel·la negra: La parella del costat de Shari Lapena

A la trobada del mes de març del Club de lectura de novel·la negra comentarem el llibre La parella del costat de Shari Lapena.

Una novel·la trepidant i amena plena d’acció i girs narratius. La història comença amb el segrest de la filla de sis mesos de l’Anne i el Marco mentre són a sopar a casa dels seus veïns i el cangur els ha deixat penjats. Quan tornen a casa la nena ha desaparegut. L’inspector Rasbach serà l’encarregat de fer les investigacions i descobrirà molts secrets de la parella i del seu entorn.

Les persones interessades a participar ja poden inscriure’s i passar a recollir el llibre per la Biblioteca.

Les sessions del Club de lectura de novel·la negra són conduïdes per Gemma Gil i Aris, antropòloga i historiadora.

Dimecres, 20 de març de 2019 a les 19:00 h. a la Biblioteca Joan Triadú de Vic.

Aquesta entrada s'ha publicat en Activitats, Club de lectura de novel·la negra i etiquetada amb , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.