Club de lectura en anglès: The Colossus of Maroussi d’Henry Miller

A la trobada del club de lectura en anglès comentarem el llibre The colossus of Maroussi de Henry Miller.

The colossus of Maroussi és un relat de viatge que descriu els fets i els paisatges que va viure l’autor durant la seva estada a Grècia durant nou mesos, l’any 1939, durant l’auge dels nazisme a Europa i just abans de l’esclat de la Segona Guerra mundial.

Les persones interessades en participar en aquest club de lectura ja podeu passar a recollir el llibre a la Biblioteca Joan Triadú.

Les sessions són conduïdes per  Laura Arumí.

Dimecres, 27 de març de 2019 a les 20:00 h. a la Biblioteca Joan Triadú de Vic.

Aquesta entrada s'ha publicat en Activitats, Club de lectura en anglès i etiquetada amb , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.