Presentació de Llegim més… per començar

El passat dia 1 de març de 2019 es va fer la presentació del projecte Llegim més… per començar, un conjunt d’activitats emmarcades en el Pla d’Acció Cultural de la Ciutat de Vic (2018-2025).

Aquest projecte està coordinat per Esther Farrés, directora de la Biblioteca Joan Triadú de Vic i hi participen diverses entitats públiques i privades de la ciutat com són les llibreries, biblioteques, el Centre de Normalització Lingüística i les editorials de la ciutat.

Amb l’objectiu de fomentar la lectura i convertir Vic en una ciutat lectora, s’ha organitzat una setmana de foment de la lectura amb un seguit d’activitats per a nens i nenes de 6 a 12 anys i les seves famílies durant la setmana del 25 al 31 de març que inclouen tallers, sessions de contes, exposicions i un fi de festa el diumenge 31 de març al Parc de la Bassa dels Hermanos amb xocolatada, gimcana familiar i espectacle de màgia.

Podeu consultar tota la progamació a: Llegim més… per començar.

Aquesta entrada s'ha publicat en Notícies i etiquetada amb , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.