Club de lectura Dones i literatura: El tren de los huérfanos de Christina Baker Kline

A la  trobada del Club de lectura Dones i literatura del mes d’abril llegirem el llibre El tren de los huérfanos de Christina Baker Kline.

La novel·la tracta un dels episodis més foscos de la història dels Estats Units quan, des de mitjans del s. XIX i fins a 1929, milers de nens i nenes orfes van ser traslladats en tren des de la Costa Est fins a les zones rurals del Mig Oest per ser adoptats. La protagonista de la novel·la, Vivian Daly, va ser una d’aquestes nenes i la seva història, dramàtica i plena d’abusos està basada en fets reals. Des de la seva publicació l’any 2013 El tren de los huérfanos ha estat un best-seller als Estats Units i s’ha venut a més de 40 països.

Les sessions del club de lectura Dones i literatura són conduïdes per  Gemma Gil i Aris, historiadora i antropòloga.

Les persones interessades en participar en aquest club de lectura ja poden recollir el llibre a la Biblioteca Joan Triadú de Vic.

Dijous, 4 d’abril de 2019 a les 18:30 h.

Aquesta entrada s'ha publicat en Activitats, Club de lectura Dones i Literatura i etiquetada amb , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.