Club de lectura de novel·la històrica: Los fiscales de Lindsey Davis

A la tertúlia del mes d’abril comentarem el llibre Los fiscales  de Lindsey Davies.

La novel·la ens situa a la ciutat de Roma, concretament al segle I d. de C. quan l’emperador Vespasià governava l’Imperi Romà. Un cop més, l’investigador Marco Didio Falco es troba involucrat en els afers legals de Silio Itàlico i Pacio Africano, dos prestigiosos advocats. Rubirio Metelo, un conegut senador, és trobat mort i tot apunta a que ha sigut un suïcidi. Però el que sembla un cas fàcil per a Falco, el porta a descobrir el seu talent oratori en un judici en el que res és el que sembla i el desenllaç del qual resulta una autèntica sorpresa.

Dimarts, 9 d’abril de 2019 a les 18:30 h.

Les persones interessades en participar en aquest club de lectura passeu a recollir el llibre a la Biblioteca Joan Triadú.

Les sessions són conduïdes per  Gemma Gil i Aris, historiadora i antropòloga.

Aquesta entrada s'ha publicat en Activitats, Club de lectura de novel·la històrica i etiquetada amb , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.