Club de lectura de novel·la negra: La trilogía Dupin d’Edgar Allan Poe

A la trobada del mes d’abril del Club de lectura de novel·la negra comentarem el llibre La trilogía Dupin d’Edgar Allan Poe.

Es tracta del recull dels tres relats protagonitzats per l’investigador Dupin: Els crims del carrer Morgue, El misteri de Marie Rogét i La carta robada. C. August Dupin és un personatge cèlebre de la literatura universal. Va fer la seva primera aparició l’any 1841 a Els crims del carrer Morgue, considerat el primer relat policíac i l’instaurador les bases del gènere i el seu protagonista va inspirar altres investigadors famosos com Sherlock Holmes i Hèrcules Poirot.

Les persones interessades a participar ja poden passar a recollir el llibre per la Biblioteca.

Les sessions del Club de lectura de novel·la negra són conduïdes per Gemma Gil i Aris, antropòloga i historiadora.

Dimecres, 17 d’abril de 2019 a les 19:00 h. a la Biblioteca Joan Triadú de Vic.

Aquesta entrada s'ha publicat en Activitats, Club de lectura de novel·la negra i etiquetada amb , , , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.