Club de lectura en anglès: A thousand splendid suns de Khaled Hosseini

A la trobada del Club de lectura en anglès comentarem el llibre A thousand splendid suns de Khaled Hosseini.

Avalada per un gran èxit internacional, A thousand splendid suns és la història de la Mariam i la Laila al llarg de trenta anys de la convulsa història de l’Afganistan amb la invasió soviètica, la guerra, la pujada al poder dels talibans i la intervenció nord-americana com a teló de fons.

Khaled Hosseini va néixer a Kabul però la seva família va demanar asil als Estats Units quan ell era adolescent. Allà va estudiar medicina i va exercir de metge durant més de deu anys però va abandonar la medicina per dedicar-se a escriure. Actualment té una fundació que fa accions humanitàries a l’Afganistan en col·laboració amb Nacions Unides.

Les persones interessades en participar en aquest club de lectura ja podeu passar a recollir el llibre a la Biblioteca Joan Triadú.

Les sessions són conduïdes per  Laura Arumí.

Dimecres, 24 d’abril 2019 a les 20:00 h. a la Biblioteca Joan Triadú de Vic.

Aquesta entrada s'ha publicat en Activitats, Club de lectura en anglès i etiquetada amb , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.