Vine a descobrir els llibres d’aquest Sant Jordi

El pròxim dimecres 3 d’abril hi haurà a Vic una tertúlia literària amb els autors Rafel Nadal, Marc Artigau, Sílvia Soler i el cantant, músic i ara escriptor Gerard Quintana.

Es tracta d’una trobada que es va començar a fer quan la ciutat de Vic va ser Capital de la Cultura Catalana l’any 2016 i que ha tingut continuïtat els anys següents.

Enguany l’acte estarà moderat per l’escriptor i poeta Biel Barnils i acollirà els autors recentment premiats Rafel Nadal amb el Premi Ramon Llull 2019 i Marc Artigau guanyador del Premi Josep Pla 2019, l’escriptora Sílvia Soler que presentarà la seva novetat editorial El fibló i Gerard Quintana que presentarà el llibre amb el que debuta en el món literari, Entre el cel i la terra.

Dimecres, 3 d’abril de 2019 a les 19:00 h. al Temple Romà de Vic (Carrer del Pare Xifré, 2)

Aquesta entrada s'ha publicat en Notícies i etiquetada amb , , , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.