Club de lectura en francès: La verité sur l’Affaire Harry Quebert de Joël Dicker

A la tertúlia del mes de maig comentarem el llibre La verité sur l’affaire Harry Quebert de Joël Dicker.

Un thriller absorbent que es va convertir en un best-seller internacional amb més de cinc milions d’exemplars venuts arreu del món i traduït a una quarantena de llengües. La novel·la ha estat guardonada amb prestigiosos premis a França com el Gran Premi de novel·la de l’Acadèmia Francesa i el Premi Goncourt dels estudiants. Recentment se n’ha fet l’adaptació per a sèrie de televisió.

L’autor, Joël Dicker, nascut a Ginebra, està llicenciat en Dret, tot i que no ha exercit mai perquè la seva vocació era ser escriptor. Va escriure La verité sur l’Affaire Harry Quebert amb només 27 anys i aquesta ja era la seva tercera novel·la.

Dimecres, 8 de maig de 2019 a les 18:45 h. a la Biblioteca Joan Triadú.

Les persones interessades en participar en aquest club de lectura, podeu passar a recollir el llibre a la Biblioteca.

Aquesta entrada s'ha publicat en Activitats, Club de lectura en francès i etiquetada amb , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.