Descobreix les novetats de Sant Jordi… en imatges

El passat dimecres 3 d’abril es va fer, al Temple Romà de Vic, una tertúlia literària amb escriptors que seran, segur, un èxit de ventes aquest Sant Jordi.

Van assistir a l’acte Rafel Nadal amb el seu llibre El fill de l’italià (Premi Ramon Llull 2019), Marc Artigau va presentar La vígilia (Premi Josep Pla 2019), Sílvia Soler amb la seva novetat literària El fibló i el cantant Gerard Quintana que debuta en el món literari amb la seva novel·la Entre el cel i la terra. L’acte va estar moderat per l’escriptor i poeta Biel Barnils. Els autors van fer una explicació del plantejament de les seves novel·les, van coincidir en l’interès comú de fer un ús molt acurat de la llengua i van destacar la importància de documentar-se, especialment en les novel·les que tenen un rerafons històric tot i remarcar que els personatges de les seves novel·les eren totalment ficticis. Al finalitzar l’acte, els assistents van poder demanar que els autors signessin els seus exemplars.

Aquesta entrada s'ha publicat en Notícies i etiquetada amb , , , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.