Club de lectura Dones i literatura: Habitacions tancades de Care Santos

A la  trobada del Club de lectura Dones i literatura del mes de maig llegirem el llibre Habitacions tancades de Care Santos.

Situada a la Barcelona modernista, aquesta novel·la és un retrat dels canvis viscuts per una família burgesa catalana al llarg de tres generacions en paral·lel als canvis de la ciutat, els seus habitants i les seves costums. Se’n va fer una versió televisiva que va guanyar el premi Zoom al millor guió l’any 2015.

Amb aquest llibre, Care Santos, que va començar com a autora de contes infantils i novel·les juvenils amb gran èxit, va fer el pas definitiu cap a la novel·la d’adults i des de llavors ha escrit diverses novel·les i ha obtingut premis tan prestigiosos com el Premi Ramon Llull (2014) per Desig de xocolata o el Premi Nadal (2017) per Media vida. Les obres de Care Santos han estat traduïdes a 23 idiomes.

Les sessions del club de lectura Dones i literatura són conduïdes per  Gemma Gil i Aris, historiadora i antropòloga.

Les persones interessades en participar en aquest club de lectura ja poden recollir el llibre a la Biblioteca Joan Triadú de Vic.

Dijous, 2 de maig de 2019 a les 18:30 h.

Aquesta entrada s'ha publicat en Activitats, Club de lectura Dones i Literatura i etiquetada amb , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.